Logo


ביקור צוות פניות הציבור של רשות המים במי מודיעין

צוות של מחלקת פניות הציבור ברשות המים, בראשותו של אורי שור- דובר רשות המים והאחראי על ההסברה ועל פניות הציבור- הגיע לסיור לימודי בתאגיד "מי מודיעין".

מחלקת פניות הציבור ברשות המים מתרחבת, וביקשה ללמוד על תהליכי שירות הלקוחות המתבצעים בתאגיד מי מודיעין, כדי לחזק את תהליכי העבודה בין רשות המים לתאגיד, להכיר את הנפשות הפועלות וללמוד על פעילות התאגיד אל מול ציבור הצרכנים.

מזה שנתיים מתקיימת בתאגיד מי מודיעין מהפכה בתחום השירות. תאגיד מי מודיעין הוא בין היחידים בארץ המקיימים מערך שירות לקוחות IN HOUSE ולא נעזר בחברות חיצוניות למתן שירות. האפשרות להעסיק עובדים איכותיים שנבחרו בקפידה, תוך השקעה רבה בהכשרתם, המחויבות לזמני המתנה קצרים ושירות מהיר ואיכותי, כל אלה הציבו את מי מודיעין בחזית מתן השירות בישראל.

יו"ר דירקטוריון מי מודיעין, עמוס גבע, פתח את הביקור כאשר סקר את מהפכת השירות שהתרחשה בתאגיד עד לימים אלה, בהם הפך התאגיד לראשון בארץ שנכנס לבתי התושבים כדי לתת שירותי איתור נזילה.

מנכ"ל מי מודיעין משה אשכנזי הציג בפני צוות רשות המים את כל הליכי הפעולה והבקרה של שירות הלקוחות, כולל סקרי שביעות רצון של מקבלי השירות שנערכו בשנה האחרונה מדי חודש, תהליכי בקרה, הכשרת עובדים ובחינה שלהם, תהליכי בדיקת חשבונות המים לפני שליחתם לתושבים, הודעות על נזילה ועוד.

בסוף המצגת נערך דיון בין כל המשתתפים בפגישה- צוות שירות הלקוחות של מי מודיעין וצוות פניות הציבור של רשות המים- בנושאים שונים כמו כללי המים, אמות המידה לשרות, דרכי עבודה ועוד. לאחר הדיון יצאו האורחים מרשות המים לסיור בהדרכת מנכ"ל התאגיד, לבחון את דרכי העבודה בשטח, המוכנות לחירום ועוד.