בעלי תפקידים מרכזיים
מנכ"ל: טל אוחנה
מ"מ סמנכ"ל כספים: טל אוחנה
סמנכ"ל תפעול: סימה בר שלמה
מנהלת שירות לקוחות: לימור בכר
חברי דירקטוריון
עופר גלנץ- יו"ר הדירקטוריון
שרגא שרון כנרת
בועז אופק
חנית אגמון
רן איזנברג
אבי כרמלי
אדמור מירב
מאיר הראל
מחלקת הנדסה ותפעול
מנהלי ועובדי ההנדסה והתפעול אמונים על אספקת מי שתייה באיכות מצוינת לבתים בשגרה ובחירום, על פינוי השפכים באופן מיטבי ושמירה על בריאות התושבים, על תחזוקה שוטפת תפעול ושידרוג מערכות המים והביוב, ועל תחומי בטחון המים ומשק לשעת חירום תוך עמידה בכל התקנים והכללים הנדרשים.
צוותי השטח של התאגיד פועלים 24 שעות ביממה מסביב לשעון, כדי לספק לתושבי העיר מודיעין מכבים רעות שירותי אספקת מים ופינוי שפכים ברמה הגבוהה ביותר.
במסגרת פעילות האגף מתבצעות עבודות רבות לתחזוקת המערכת במצב תקין לאורך כל השנה וטיפול במקרי שבר, באופן המקצועי המהיר והאיכותי ביותר.
האגף מבצע פרוייקטים לשיקום צנרת על פי תכנית אב המתעדכנת מעת לעת ועל פי תכנית השקעות שמתעדכנת מידי שנה ומאושרת על ידי דירקטוריון החברה.
שירות לקוחות
שירות הלקוחות אמון על מתן שירות מקצועי, איכותי, מהיר ואמין לתושבי העיר, בכפוף להתחייבויות באמנת השירות
ומתוך הסתכלות על חווית הלקוחות שלנו, תוך שאיפה לשיפור תמידי בשביעות רצון הלקוחות.
שירות הלקוחות פועל הן ע"י מתן שירות לקוחות פרונטאלי- במשרדי התאגיד, והן ע"י מענה טלפוני ודרך האינטרנט, בפנייה לממונה על פניות הציבור.
כמו כן מחלקת שירות הלקוחות אמונה על הוצאת חשבונות המים תוך בדיקה קפדנית לרמת הדיוק שלהם, ועל תחום הגבייה והאכיפה.
כספים וכוח אדם
כדי שתאגיד מים ישמור על עצמאותו, עליו לעמוד באמות מידה מחמירות שקבעה רשות המים. ההובלה הכספית של התאגיד חשובה מאין כמוה, ואנו מגישים לדירקטוריון החברה דוחות כספיים רבעוניים ותקציב שנתי, תוך עדכון ודיווח על כל שינוי מהותי בתקציב.
בנוסף, נושא כוח האדם הוא חשוב ביותר עבורנו. כפי שצוין מעלה, התאגיד מחפש כוח אדם איכותי ומשקיע, ובהתאם משקיע חזרה בעובדים. מערך הכשרה, סדנאות העשרה, טיולים ועוד.
בתאגיד ממונה על מניעת הטרדות מיניות, הנותנת מענה בכל נושא בתחום זה.
מענה בשעת חירום
הטיפול בתשתיות מים הופך להיות קריטי בשעת חירום, שכן מים הם מקור החיים והביוב הוא תחום הקשור באופן ישיר לשמירה על בריאות הציבור ואיכות הסביבה. הגדרות שעת חירום נקבעות ע"י רשויות שונות במדינה. תאגיד מי מודיעין נחשב במפעל חיוני, ובעת הצורך אנו מגייסים את עובדינו לעבודה בשעות לא שגרתיות, בהתאם לצורך.
תאגיד מי מודיעין מתרגל מדי שנה, ולעיתים מספר פעמים בשנה, פעילות בשעת חירום, כאשר לכל עובד ועובדת בתאגיד תפקיד ברור במערך. התפקוד שלנו בשעת החירום הוא חיוני לשמירה על איכות חיים טובה בעיר, ואנו משקיעים רבות בתחום.
תמצית פרוטוקול ישיבת דירקטוריון 02/21 מתאריך 13.1.2021 סריקת תמצית פרוטוקול חתומה
תמצית פרוטוקול ישיבת דירקטוריון 01/21 מתאריך 13.1.2021 סריקת תמצית פרוטוקול חתומה
תמצית פרוטוקול ישיבת דירקטוריון 10/20 מתאריך 29.12.2020 סריקת תמצית פרוטוקול חתומה
תמצית פרוטוקול ישיבת דירקטוריון 09/20 מתאריך 1.12.2020 סריקת תמצית פרוטוקול חתומה
תמצית פרוטוקול ישיבת דירקטוריון 08/20 מתאריך 1.12.2020 סריקת תמצית פרוטוקול חתומה
תמצית פרוטוקול ישיבת דירקטוריון 7/20 מתאריך 19.10.2020 סריקת תמצית פרוטוקול חתומה
תמצית פרוטוקול ישיבת דירקטוריון 05/20 מתאריך 6.8.2020 סריקת תמצית פרוטוקול חתומה
תמצית פרוטוקול ישיבת דירקטוריון 04/20 מתאריך 8.7.2020 סריקת תמצית פרוטוקול חתומה
תמצית פרוטוקול ישיבת דירקטוריון 3.20 מתאריך 6.5.2020 סריקת תמצית פרוטוקול חתומה
תמצית פרוטוקול ישיבת דירקטוריון 2.20 מתאריך 4.3.2020 סריקת תמצית פרוטוקול חתומה
תמצית פרוטוקול ישיבת דירקטוריון מספר 01/2020 מתאריך 6.1.2020 סריקת תמצית פרוטוקול חתומה
תמצית פרוטוקול ישיבת דירקטוריון מספר 06/19 מתאריך 25.12.19 סריקת תמצית פרוטוקול חתומה
תמצית פרוטוקול ישיבת דירקטוריון מספר 05/19 מתאריך 4.11.2019
תמצית פרוטוקול ישיבת דירקטוריון מספר 04/19 מיום 2.9.19 פטור מחובת תאגוד אזורי
בעלי תפקידים מרכזיים
מנכ"ל: טל אוחנה
סמנכ"ל כספים: עופר גוילי. סיים בתאריך 31.12.18
מנהלת שירות לקוחות: לימור בכר. החל מחודש אפריל 2018
חברי דירקטוריון
יובל גרימברג עד תאריך 1.7.18
כנרת שרגא שרון
מירב אדמור
בועז אופק
עופר גלנץ
חנית אגמון
מחלקת הנדסה ותפעול
מנהלי ועובדי ההנדסה והתפעול אמונים על אספקת מי שתייה באיכות מצוינת לבתים בשגרה ובחירום, על פינוי השפכים באופן מיטבי ושמירה על בריאות התושבים, על תחזוקה שוטפת תפעול ושידרוג מערכות המים והביוב, ועל תחומי בטחון המים ומשק לשעת חירום תוך עמידה בכל התקנים והכללים הנדרשים.
צוותי השטח של התאגיד פועלים 24 שעות ביממה מסביב לשעון, כדי לספק לתושבי העיר מודיעין מכבים רעות שירותי אספקת מים ופינוי שפכים ברמה הגבוהה ביותר.
במסגרת פעילות האגף מתבצעות עבודות רבות לתחזוקת המערכת במצב תקין לאורך כל השנה וטיפול במקרי שבר, באופן המקצועי המהיר והאיכותי ביותר.
האגף מבצע פרוייקטים לשיקום צנרת על פי תכנית אב המתעדכנת מעת לעת ועל פי תכנית השקעות שמתעדכנת מידי שנה ומאושרת על ידי דירקטוריון החברה.
שירות לקוחות
שירות הלקוחות אמון על מתן שירות מקצועי, איכותי, מהיר ואמין לתושבי העיר, בכפוף להתחייבויות באמנת השירות
ומתוך הסתכלות על חווית הלקוחות שלנו, תוך שאיפה לשיפור תמידי בשביעות רצון הלקוחות.
שירות הלקוחות פועל הן ע"י מתן שירות לקוחות פרונטאלי- במשרדי התאגיד, והן ע"י מענה טלפוני ודרך האינטרנט, בפנייה לממונה על פניות הציבור.
כמו כן מחלקת שירות הלקוחות אמונה על הוצאת חשבונות המים תוך בדיקה קפדנית לרמת הדיוק שלהם, ועל תחום הגבייה והאכיפה.
כספים וכוח אדם
כדי שתאגיד מים ישמור על עצמאותו, עליו לעמוד באמות מידה מחמירות שקבעה רשות המים. ההובלה הכספית של התאגיד חשובה מאין כמוה, ואנו מגישים לדירקטוריון החברה דוחות כספיים רבעוניים ותקציב שנתי, תוך עדכון ודיווח על כל שינוי מהותי בתקציב.
בנוסף, נושא כוח האדם הוא חשוב ביותר עבורנו. כפי שצוין מעלה, התאגיד מחפש כוח אדם איכותי ומשקיע, ובהתאם משקיע חזרה בעובדים. מערך הכשרה, סדנאות העשרה, טיולים ועוד.
בתאגיד ממונה על מניעת הטרדות מיניות, הנותנת מענה בכל נושא בתחום זה.
מענה בשעת חירום
הטיפול בתשתיות מים הופך להיות קריטי בשעת חירום, שכן מים הם מקור החיים והביוב הוא תחום הקשור באופן ישיר לשמירה על בריאות הציבור ואיכות הסביבה. הגדרות שעת חירום נקבעות ע"י רשויות שונות במדינה. תאגיד מי מודיעין נחשב במפעל חיוני, ובעת הצורך אנו מגייסים את עובדינו לעבודה בשעות לא שגרתיות, בהתאם לצורך.
תאגיד מי מודיעין מתרגל מדי שנה, ולעיתים מספר פעמים בשנה, פעילות בשעת חירום, כאשר לכל עובד ועובדת בתאגיד תפקיד ברור במערך. התפקוד שלנו בשעת החירום הוא חיוני לשמירה על איכות חיים טובה בעיר, ואנו משקיעים רבות בתחום.
להלן דיווח ממונה על העמדת מידע של תאגיד מי מודיעין לשנת 2018
סה"כ הוגשה בשנת 2018 שתי בקשות על פי חוק חופש המידע
מצ"ב פירוט הטיפול והעברת המידע על פי החוק
הרשות מסרה את כל המידע המבוקש 2
הרשות מסרה את המידע המבוקש באופן חלקי 0
הרשות דחתה את הבקשה למסירת מידע 0
הטיפול בבקשה הופסק בשל אי תשלום אגרה 0
הטיפול בבקשה הופסק מטעמים הנוגעים לפונה 0
הטיפול בבקשה טרם הסתיים 0
סך אגרות חופש מידע שנגבו בשנה החולפת
2 אגרות בסך של 20 ש"ח סך הכל 40 ש"ח
עילות דחייה מרכזיות: לא נמצאו בקשות שנדחו או נענו חלקית
מידע אודות זמני טיפול לבקשות שנענו
עד 15 יום,2, 100%
בין 16 יום ל- 30 יום 0, 0.0%
בין 31 ל-60 יום,0, 0.0%
בין 61 ל- 120 יום,0, 0.0%
מעל 120 יום,0, 0.0%
דוח חופש המידע של תאגיד מי מודיעין לשנת 2018 מובא כאן במתכונת אינטרנטית קלה לניווט
כל סעיף מהווה קישור לפרק המתאים באתר המפרט את כל המידע הנדרש בסעיף הדוח, או לחלופין ניתן למצוא את המידע רשום בדף זה.
הצגת דירקטוריון מי מודיעין ומבנה הארגון תוך פירוט אגפיו, יחידותיו ויחידות הסמך שלו- כולל שמות בעלי תפקידים בכירים וכן ראשי אגפים ומנהלי יחידות ויחידות סמך בארגון
תיאור תחומי האחריות של תאגיד מי מודיעין
חוק חופש המידע ודרכי התקשרות עם הממונה על העמדת מידע לציבור במי מודיעין
דוחות כספיים של תאגיד מי מודיעין באתר רשות המים
רשימת חוברות ועלוני מידע לציבור שתאגיד מי מודיעין פרסם בשנה החולפת:
קריאה לתושבים להפסיק לזרוק מגבונים במערכת המים- הסבר בנושא ומדבקות להדבקה על האסלה
דוח איכות מים חצי שנתי
דוח איכות מים שנתי
תמצית דוח שנתי לשנת 2017
עלון הסבר על חשיבות שמירת בקבוקי מים בבתים
המקומות והמועדים שבהם ניתן לעיין בהנחיות המנהליות הכתובות, לפיהן פועל התאגיד ושיש להן נגיעה או חשיבות לציבור, כאמור בסעיף 6 לחוק: רשות המים היא הרגולטור של תאגידי המים בישראל. לחצו לעיון בחקיקה באתר רשות המים
תיאור מאגרי המידע של הרשות הרשומים אצל רשם מאגרי המידע לפי חוק הגנת הפרטיות התשמ"א- 1981 והמטרות שלשמן הוקמו:
1. מאגר מידע רישום אוכלוסין: המאגר הוקם לשם הקצאה מתאימה ונכונה של כמות מים מוכרת בתעריף מופחת, לפי מספר הנפשות המתגוררות בנכס- לפי דרישות החוק.
2. מאגר זכאים להטבה לאוכלוסיות זכאיות- מאגר שהוקם ומנוהל ע"י רשות המים במטרה לתת הקצאת מים נוספת בתעריף נמוך לאוכלוסיות זכאיות.
סוג הקרנות והמלגות שבמימון התאגיד, הקריטריונים ואופן הפניה לקבלת מימון מהקרנות או המלגות- אין.
תמיכות שהעניק התאגיד למוסדות ציבור בשנה החולפת, לרבות פירוט שמותיהם של המוסדות והיקף התמיכה שניתן לכל אחד מהם- אין.
רשימת החוקים שהשר העומד בראש המשרד ממונה על ביצועם
דיווח הממונה על חופש המידע ברשות לפי סעיף 5(א) לחוק
דוח סיכום פעילות שנתי לשנת 2017- כפי שהוגש לרשות המים