Shiloni2020

9 חיילות וחיילים בודדים שגרים בבית אלמוג שילוני בעיר, קיבלו כל אחד גיפטקארד בסכום של 720 ש"ח, תרומת עובדי תאגיד מי מודיעין וחברי הדירקטוריון של התאגיד לראש השנה. 

מזה מספר שנים, תורמים בתאגיד מי מודיעין לבית אלמוג שילוני, לקראת חגי תשרי, ומחלקים גיפטקארד לכל חיילת וחייל המתגוררים במקום.
גם השנה הגיעו נציגי התאגיד, ובראשם המנכ"ל טל אוחנה, לבית אלמוג שילוני, לתת את כרטיסי המתנה.
הפעם, הצטרפה למבצע גם המעצבת הגרפית אורטל דרי- מיתוג בהזמנה, שתרמה כרטיסי ברכה בעיצובה שליוו את המתנות.

טל אוחנה, מנכ"ל תאגיד מי מודיעין מתרגשת בכל מפגש מחדש: "גם השנה לא ויתרנו על התרומה, וכמובן נפגשנו בהתאם להנחיות התו הסגול. המפגשים עם החיילות והחיילים תמיד מרגשים מאוד. ה

שנה פגשנו 4 חיילות שכולן עשו עלייה לארץ ומשרתות בצבא. גם חלק מהחיילים עשו עליה, וחלקם חרדים שמתגוררים במקום בעת שירותם הצבאי. לכולם יש משפחות מאמצות בעיר איתן הם נפגשים בסופי שבוע ובחגים.

כל אחד סיפר לנו מעט על עצמו והיה מרומם ומרגש לשמוע על אנשים שעוזבים את חייהם, אם בחו"ל ואם בארץ, עוזבים את כל מה שמוכר וידוע, כדי לשרת בצבא, ורוצים גם להמשיך ולהשתקע בארץ לאחר השירות הצבאי.
זה היה מפגש מפעים ומעורר השראה. הרמנו איתם כוסית לשנה החדשה, איחלנו בריאות רבה והמשך שירות משמעותי ושמח.

אני מרגישה צורך עז לומר תודה רבה על פעילותו של בית אלמוג שילוני. היוזמה להנציח את זכרו של אלמוג עשהאל שילוני ז"ל דרך הקמת הבית לחיילות וחיילים בודדים, היא אות ומופת. כולם עושים שם עבודת קודש".

אלמוג עשהאל שילוני ז"ל הותקף ונדקר ע"י מחבל ב- 10.11.2014. אלמוג נאבק במחבל ומנע ממנו לחטוף את נשקו. הוא נפטר לאחר מספר שעות על שולחן הניתוחים בבית החולים שיבא.

לאחר נפילת בנם, החליטה משפחת שילוני להנציח את זכרו של אלמוג עשהאל באמצעות הקמת בית אלמוג שילוני – בית חם לחיילים בודדים בעיר מודיעין. יסודות הבית והרציונל להקמתו הם ערכיו הבולטים של אלמוג והמוטו המרכזי: "כאלמוג היית בחייך. חי תחת המים, נסתר מכל עין. מחזק ומזין את כל הנושם סביבך".

כעת פועלים בבית אלמוג שילוני להקמת בית קבע כאן בעיר, בו יוכלו להתגורר 108 חיילים וחיילות בודדים. היוזמה מתבצעת בשיתוף עיריית מודיעין מכבים רעות, המסייעת בהקצאת קרקע מתאימה והוצאת כל האישורים לצורך הבנייה. צוות בית אלמוג שילוני פועל לגיוס תרומות להקמת מבנה הקבע.

shioni2020